Novan Maisen Valentijn en Nolé Joe Jameson

Ik ben op de naam Novan gekomen toen ik opzoek ging naar een top naam die bij Manoah & Lotus past. De Letter O was een eis. De naam moest hip, trendy, origineel maar niet vreemd zijn. Toen ik de naam Novan zag wist ik het! Mijn kindje moest de naam Novan krijgen! Omdat de oudste 2 beide 3 namen hebben, moest ik opzoek naar nog 2 topnamen. Maisen heb ik zelf geknutseld en paste perfect in het rijtje. Valentijn is een naam waarvan ik al jaren riep dat ik het een vreselijke naam vond. Dit heb ik dusdanig vaak geroepen dat ik de naam mooi begon te vinden. Toen  mijn zoon in 2014 werd geboren kreeg hij zijn naam: Novan Maisen Valentijn
Bij de jongste was al snel duidelijk dat wij opzoek zouden gaan met een naam met de letter O. Lennon Lennox Boas, erg mooi maar niet voor ons. Noé vonden wij erg leuk maar helaas hebben veel mensen de neiging om deze naam uit te spreken als noway , dat wilde wij niet. Na niet al te lang verder kijken ben ik gaan puzzelen. Nolé, prachtige naam, nog niet eerder aan een jongetje gegeven en beter uit te spreken voor veel mensen. Wij waren meteen enthousiast over de naam. Joe is gewoon een super naam en Jameson zo stoer! In 2016 werd ons jongste mannetje geboren Hij kreeg zijn naam: Nolé Joe Jameson