Monroe

Ik noemde mijn oma vroeger altijd mijn Marilyn Monroe, omdat ze net zulk mooi gekapt haar had dat ten allen tijden prachtig bleef zitten. Heel stijlvol & verzorgd. Mijn oma was mijn grote heldin en enorme hartendief. Ik was zooo dol op haar en zal altijd met heel veel plezier terugdenken aan alle mooie momenten samen. Ze is inmiddels overleden, maar we hebben onze dochter toch op een speciale manier naar haar vernoemd met een naam die origineel is, bij ons past en mij voor altijd aan mijn oma doet denken. Zo is ze toch nog steeds bij ons….. Heel mooi vind ik zelf :).
Babynamen ; kindernamen ; baby ; naam ; namen ; baby namen ; kinder namen ; stoere namen; stoerenamen ; apartenamen ; aparte namen ; jongens namen ; jongensnamen ; meisjes namen ; meisjesnamen ; namen lijst ; namenlijst ; namenboek ; namen boek ; bijzondere namen ; bijzonderenamen ;  naam zoeken ; namen zoeken ; buitenlandse namen ; buitenlandse babynamen ; geboorte ; zwanger ; moeder ; vader ; stoer ; gaaf ; cool ; cole ; vet ; kopen ; babyspullen ; zwangerschap ; kado ; Nederlandse; Amsterdamse ; babynaam ; baby naam; kindernaam ; kindernamen ; babyname ; babynames; name; names; cool babyname; www.rockingnames.nl